2. tammikuuta 2011

Do you come from a land down under?

Täältä siis lähdetään 25.1.2011 Australiaan, Canberraan Hawkerin asuinalueelle toteuttamaan yhden ihmisen unelma! Takana on 7 kuukautta paperisotaa, jännitystä ja spekulointia tulevasta vaihtarivuodesta. Edessä vielä paljon lähtövalmisteluja, lisää jännitystä, sekavia tunteita sekä Suomen hyvästely 10 kuukaudeksi, joka ei tule olemaan helppoa. Innostus on kuitenkin vielä tässä vaiheessa paljon suurempi kuin pelko ja koti-ikävä ajatusta helpottaa se, että isäntäperhe vaikuttaa aivan mahtavalta ja mun tyyppiseltä.

Australiassa mua odottaa kolmen päivän soft landing camp ja sen jälkeen isäntäperheen tapaaminen. Siitä eteenpäin kaikki on vielä auki ;-)




14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei sinä siellä!
Tai siis hello!
Uskotko, että seuraan sinun elämääsi enemmän kuin uskotkaan.
Arvoituksellinen ...

Anonyymi kirjoitti...

Hello, my darling goddaughter! I will be very anxious to follow your story from down under. I hope, with all my heart, that you will have a good stay at your host family and exciting times with your new friends down under. Be a good girl (as you are!), show bravely your wonderful talent for art by dancing and playing the piano to everybody`s delight, work hard at school, enjoy every moment with your new family and friends on the new continent, cry a little if you feel homesick and first of all: BE CURIOUS! It will help you to learn more new things when far away from home. With all the best wishes RA

Kiia kirjoitti...

moi :D
sait uuden lukian :D
mäki oon toivottavasti joskus menossa austraaliaa vaihtoo ja tota yks kysymys eli lähetäänks tonne austraaliaa aina tällee talvella`? :D

Anonyymi kirjoitti...

moi:) taidan ruveta kanssa lukijaksi kun oon ittekkin lähdössä heinäkuussa kanssa australiaan tosin lyhytvaihtoon.

Anonyymi kirjoitti...

Vietä rikkain vuosi ikinä: elä, koe, näe, Tunne täysillä! Tulen niiiiiiin asumaan täällä! hyppimään tasajalkaa kuin sumentamaan näkökenttääki.. Ajatuksissa, aina.

Soul sis.

katariina kirjoitti...

Anonyymi:

No heipä hei! Tai siis hello. Hahaa, enpä tiedä uskonko :-D


RA:

Oh thank you my darling godmother! Such a lovely comment! I'm very happy that you are going to follow my special year! I will be a good girl and enjoy every moment!

kiiiiiiiiiiiia:

Oi ihanaa :-) Lukijat pitää motivoituneena. Australiaan voi lähtee myös kesäl, mut mä halusin lähtee tammikuus. Ausseis lukuvuoden kierto on just päinvastainen kun meillä ja halusin päästä kyytii niiden lukuvuoden alusta. Jos lähtee kesäl, nii tulee sinne tavallaan kesken lukuvuoden. Jos sul on mahdollisuus lähtee vaihtoo nii lähde ihmees! ;)

Anonyymi:

Jee, tosi kiva! Mä tiedän ite miten kivaa on lukee muiden vaihtareiden blogii samal kun oottelee omaa lähtöö. :-)

katariina kirjoitti...

Soul sisterini:

Vietän! Ja samat sanat sulle, viettäkää Rompen kaa mahtii opiskelija elämää! Ottakaa kaikki ilo irti, sotkekaa kämppä ja riehukaa :-D The time of your life! Mä liityn sit oikeesti taas ketjuun vuoden pääst, mut kuljette koko ajan mun mieles ja ajatuksis. <3

Anonyymi kirjoitti...

Hei, tai siis hello!
Miten ne sun matkakohteet? Vaikuttiko tulva niihin mahdollisesti epäsuotuisasti?

P.s. Keksi mulle nimimerkki, jos tiedät kuka olen. Arvoituksellinen...

katariina kirjoitti...

Arvoituksellinen...

Hello! En oo 100% varma, mut ei mun mielestä. Toivottavsti ainakaa!

P.S Hmmm. Oisko Ritu tai Tätsy hyvä? ;-D

Anonyymi kirjoitti...

minä päivänä oot takasin suomessa?? :D

katariina kirjoitti...

Anonyymi:

1. joulukuuta.

Danielle kirjoitti...

HELLO!

katariina kirjoitti...

Danielle:

HELLO HELLO! <3

Anonyymi kirjoitti...

Pitää jakaa tietoja kanssamme.